عمومی

مواد اولیه سالن قارچ

 

در اینجا مواد اولیه سالن قارچ را باهم بررسی میکنیم:

۱-کمپوست مرغوب

۲-خاک پوششی پاستوریزه شده

۳- سموم قارچ  مورد نیاز و ضروری

۴- بذر قارچ سالم و با کیفیت

کمپوست و خاک پوششی

در مواد اولیه سالن قارچ استفاده از کود کمپوست و خاک پوششی برای رشد بهتر و بیشتر قارچ ها در پرورش قارچ یکی از اولویت های مهم می باشد. کمپوست مخلوطی از کاه و کود مرغی، سنگ گچ، ملاس چغندر و … می باشد که این مواد، شرایط مناسبی را برای رشد میکروارگانیسم های مفید و شرایط مناسب رشد قارچ در بستر فراهم می کند.

سموم قارچ

سم قارچ کش برای صنعت پرورش قارچ خوراکی شامل حشره کش ها ، قارچ کش ها و  باکتری کش ها است که از آنها برای کنترل و مبارزه با آفات و بیماری های باکتریایی استفاده می‌شوند.

اصطلاح آفت کش یا حشره کش بطور کلی شامل ترکیباتی می شود که از آن برای از بین بردن و دفع حشرات استفاده می شود.

این گروه از سموم  بر اساس نحوه تاثیر ،فرمولاسیون ، نوع مصرف و … قابل دسته بندی است.به طور کلی،آفت کش یک عامل شیمیایی یا بیولوژیکی (مانند ویروس، باکتری یا قارچ) است که باعث دفع ، ناتوانی یا نابودی آفات می‌شود.

بذر قارچ

معمولاً به بذر اولیه برای تولید قارچ، اسپان نیز میگویند . اسپان یا اسپاون،به اندام های رویشی قارچ یا میسیلیوم ها به همراه مواد غذایی زمینه ای همراه آن گفته می شود. امروزه برای تولید و پرورش قارچ دکمه ای از تلقیح دانه های استریل شده غلات با میسیلیوم خالص تحت عنوان اسپان استفاده میشود.

این مطلب را هم بخوانید :   خرید V2Ray یک VPN پرسرعت و ارزان

 

خرید مواد اولیه سالن قارچ

قارچ برتر به پشتوانه بیش از پانزده سال سابقه در تولید تجهیزات سالن قارچ و مواد اولیه سالن قارچ آماده خدمت رسانی به شماست .
برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه خرید تماس حاصل نمایید:
واحد فروش و امور مشتریان:

56545923(021)
09127021828